top of page

Dostawa & Zwroty

Dostawa

Przy wyborze obu opcji wysyłka zamawianego towaru następuje po wpłynięciu kwoty stanowiącej równowartość ceny wyrobu powiększonej o koszt transportu. Zamawiane towary zostaną wysłane nie później niż w ciągu 2 do 5 dni roboczych. Wysyłki dokonywane są na koszt nadawcy za pośrednictwem kuriera DPD.

Zwroty & Wymiana

W celu wymiany, zwrotu lub reklamacji konieczny jest wcześniejszy kontakt ze sklepem internetowym za pośrednictwem adresu e-mail: info@bakap.pl

 

Zwroty

Istnieje możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni, przy zachowaniu następującego warunków:

- wyrób musi być nowy, nieposiadający znamion użytkowania z nienaruszoną oryginalna metką Bakap;

-do wyrobu musi być dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

 

Koszty przesyłek zwrotnych pokrywa Kupujący – nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu lub Kiosku Ruchu.

 

Koszty przesyłek w przypadku zwrotu  towaru wynikającego z błędnej realizacji zamówienia przez Bakap pokrywa Sprzedawca.

 

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń.

 
Zwrot kwoty stanowiącej równowartość zwracanego wyrobu, przekazany będzie na wskazane konto w terminie 4 dni ( czterech ) od dnia otrzymania zwracanego wyrobu.

 
Wyroby zwracane a posiadające znamiona użytkowania lub nie posiadające oryginalnej metki Bakap lub odesłane bez paragonu będą odsyłane na adres i koszt klienta.

  

Wymiana

Klient ma możliwość wymiany towaru tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie (obowiązuje cena na paragonie) lub wyższej cenie.

 

Koszt wysłania towaru w celu wymiany pokrywa Kupujący.

Reklamacje

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu roku od daty zakupu.

 

W przypadku uzasadnionej (rozpatrzonej pozytywnie) reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), firma zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni.

Powiadomienie dotyczące rozpatrzenia zostanie wysłane poprzez e-mail/listownie lub telefonicznie.

 

Adres do odsyłki towaru:

P.P.H.U Bakap

Paweł Maksym

ul. Łubinowa 8,

94-213 Łódź

bottom of page