Bakap

Boutique 

Konfekcja damska

Eleganckie sukienki

Polski producent 

Sukienki wizytowe

Sukienki na wesele

Codzienne sukienki

Sukienki duże rozmiary

Sukienki Size Plus

ŚLEDŹ NAS

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon

© 2019 by BAKAP  |  +48 600 438 660  |  Łódź, Polska

Regulamin
Przed dokonaniem zakupu prosimy zapoznać się z regulaminem zamieszczonym poniżej.

 

Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym).

 

Przedstawiona na stronie oferta produktowa może odbiegać od faktycznych stanów magazynowych.

 

Przed dokonaniem  każdego zamówienia oraz wykonaniem płatności na konto firmy lub przez system płatności kartą kredytową, prosimy o kontakt telefoniczny lub wysłanie e-mail z zapytaniem, celem potwierdzenia dostępności zamawianego produktu.

 

Zamówienia są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.

 

Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

 

W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy: info@bakap.pl

 

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

Płatności

Klient posiada dwie możliwości dokonania płatności:

1.Przedpłata przelewem tradycyjnym
2. Przedpłata za pośrednictwem karty kredytowej

 

Płatności przelewem tradycyjnym prosimy dokonywać na następujący nr konta:

 

P.P.H.U. BAKAP Paweł Maksym

ING Bank Śląski Oddział w Łodzi

77 1050 1461 1000 0022 6991 5134

Dostawa

Przy wyborze obu opcji wysyłka zamawianego towaru następuje po wpłynięciu kwoty stanowiącej równowartość ceny wyrobu powiększonej o koszt transportu. Zamawiane towary zostaną wysłane nie później niż w ciągu 2 do 5 dni roboczych. Wysyłki dokonywane są na koszt odbiorcy za pośrednictwem kuriera DPD: Kurier DPD - 15 zł brutto

Polityka Prywatności

Dane Klientów sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

Korzystanie ze strony internetowej bakap.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności (wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych).


W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.

Zwroty i Wymiana

W celu wymiany, zwrotu lub reklamacji konieczny jest wcześniejszy kontakt ze sklepem internetowym za pośrednictwem adresu e-mail: info@bakap.pl

 

Zwroty

Istnieje możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni, przy zachowaniu następującego warunków:

- wyrób musi być nowy, nieposiadający znamion użytkowania z nienaruszoną oryginalna metką Bakap;

-do wyrobu musi być dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

 

Koszty przesyłek zwrotnych pokrywa Kupujący – nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu lub Kiosku Ruchu.

 

Koszty przesyłek w przypadku zwrotu  towaru wynikającego z błędnej realizacji zamówienia przez Bakap pokrywa Sprzedawca.

 

Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń.

 
Zwrot kwoty stanowiącej równowartość zwracanego wyrobu, przekazany będzie na wskazane konto w terminie 4 dni ( czterech ) od dnia otrzymania zwracanego wyrobu.

 
Wyroby zwracane a posiadające znamiona użytkowania lub nie posiadające oryginalnej metki Bakap lub odesłane bez paragonu będą odsyłane na adres i koszt klienta.

  

Wymiany

Klient ma możliwość wymiany towaru tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie (obowiązuje cena na paragonie) lub wyższej cenie.

 

Koszt wysłania towaru w celu wymiany pokrywa Kupujący.

Reklamacje

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

 

W przypadku uzasadnionej (rozpatrzonej pozytywnie) reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), firma zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni.

Powiadomienie dotyczące rozpatrzenia zostanie wysłane poprzez e-mail/listownie lub telefonicznie.

 

Adres do odsyłki towaru:

P.P.H.U Bakap

Paweł Maksym

ul. Łubinowa 8,

94-213 Łódź

 

TABELA ROZMIARÓW

Wszystkie rozmiary zostały podane w cm